Najczęściej zadawane pytania

JAK DZIAŁA MOTRIO.PL?

MOTRIO.pl to strona www, która oferuje usługi związane z obsługą serwisową pojazdów wszystkich marek na terenie całej Polski. Witryna umożliwia szybki wybór usługi i umówienie wizyty w wybranym serwisie. Cały proces jest bardzo prosty i intuicyjny. Wybór usługi za pośrednictwem witryny MOTRIO.pl to gwarancja zakupu części zamiennych najwyższej jakości, a także profesjonalne, szybkie i atrakcyjne cenowo usługi serwisowe.


JAK MOGĘ SIĘ UMÓWIĆ NA WIZYTĘ W SERWISIE?

Etap 1
Wybór serwisu - możesz to zrobić poprzez:
- stronę główną i moduł „ Znajdź najbliższy serwis MOTRIO”
lub
- zakładkę znajdź serwis
W obu przypadkach należy wpisać nazwę miasta w jakim szukasz serwisu. Na liście oraz na mapie pokażą się wszystkie serwisy w pobliżu wybranej przez Ciebie lokalizacji.

Etap 2
Wybór usługi - możesz to zrobić poprzez:
- zakładkę usługi serwisowe
lub
- z poziomu rezerwacji usługi jako kolejny krok po wybraniu serwisu
Uwaga! jeżeli już raz wybrałeś daną usługę to nie możesz wybrać jej po raz kolejny.
Następnie wybierasz wstępny termin usługi:
Wybrany przez Ciebie termin nie jest terminem ostatecznym. Przedstawiciel wybranego serwisu skontaktuje się z Tobą do 2 dni roboczych w celu potwierdzenia wizyty.

Etap 3
Wypełnienie danych kontaktowych.
Wypełnij jak najwięcej danych dla serwisu i zaznacz zgodę na przetwarzanie danych osobowych żeby serwis mógł się z Tobą skontaktować.
Sugerujemy, żeby podać numer VIN oraz dane samochodu, aby serwis mógł przygotować lepszą ofertę i łatwiej dobrać odpowiednie części.

Etap 4
Rezerwacja wizyty
Zapoznaj się z regulaminem serwisu i zaznacz, że zapoznałeś się z regulaminem w celu dokończenia procesu rezerwacji wizyty.

Etap 5
Potwierdzenie rezerwacji wizyty.
Na Twój adres email, (który podałeś w danych kontaktowych) przyjdzie wiadomość z potwierdzeniem dokonania rezerwacji wizyty. Od tego momentu wybrany przez Ciebie serwis ma do 2 dni roboczych na skontaktowanie się z Tobą w celu potwierdzenia ostatecznego terminu wizyty oraz zakresu usług.




GDZIE ZNAJDĘ DOKŁADNE DANE SERWISU?

Dokładne dane wybranego przez Ciebie serwisu możesz sprawdzić na stronie MOTRIO.pl poprzez zakładkę znajdź serwis. Po wybraniu serwisu wyświetlą się informacje o nim. Możesz je również znaleźć w emailu potwierdzającym dokonanie rezerwacji wizyty.



JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA POTWIERDZENIE DATY WIZYTY W SERWISIE?

Serwis ma czas do 2 dni roboczych na kontakt z Tobą w celu potwierdzenia terminu wizyty. Czas ten jest liczony od momentu otrzymania przez Ciebie emaila z potwierdzeniem dokonania rezerwacji co jest następstwem poprawnie wykonanej rezerwacji wizyty na stronie MOTRIO.pl


JAK ZNAJDĘ NAJBLIŻSZY SERWIS W MOIM REJONIE?

Najbliższy serwis w Twoim rejonie możesz znaleźć na 2 sposoby:
- z poziomu strony głównej poprzez moduł „ Znajdź najbliższy serwis MOTRIO” wpisując w białe pole nazwę miasta i następnie wciskając czerwone pole ”szukaj”
lub
- wchodząc w zakładkę znajdź serwis, i tam wpisując nazwę miasta w białe pole a następnie klikając w lupkę na czerwonym polu


CZY NA STRONIE ZOBACZĘ CENĘ WYBRANEJ USŁUGI?

Cena za usługę zostanie potwierdzona podczas kontaktu ze strony wybranego serwisu (przy okazji potwierdzania daty/terminu wizyty). Możesz ją również sprawdzić po przejściu do strony wybranego serwisu.



JAK MOGĘ ZMIENIĆ LUB ODWOŁAĆ TERMIN JUŻ POTWIERDZONEJ WIZYTY?

W celu zmiany lub odwołania terminu umówionej wizyty w serwisie, należy skontaktować się z wybranym serwisem. Numer telefonu do wybranego przez Ciebie serwisu znajdziesz > klikając w dany serwis na stronie lub znajdziesz go w emailu z potwierdzeniem rezerwacji wizyty.

NIE UDŁAO MI SIĘ ZNALEŻĆ ODPOWIEDNIEJ USŁUGI LUB INNYCH INTERESUJĄCYCH MNIE INFORMACJI, CO MAM ZROBIĆ?

Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedniej usługi lub odpowiedzi na interesujące Ciebie pytanie skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce kontakt.
Jak wypełnić formularz kontaktowy: (pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe)
- „Wybierz serwis” - korzystając z listy rozwijanej wybierz serwis do którego ma trafić zapytanie.
- „Chcę zapytać o”, korzystając z listy rozwijanej wybierz temat zapytania.
- „Szczegóły zapytania/ wizyty” - w polu tym opisz dokładnie jaki masz problem lub pytanie do serwisu.
- „Dane kontaktowe”, zostaw nam swoje dane kontaktowe, pamiętaj żeby zaznaczyć zgodę na przetwarzanie dany osobowych żebyśmy mogli się z Tobą skontaktować i udzielić niezbędnych informacji.
- „Wyślij” kliknij na czerwone pole z napisem wyślij i gotowe.
Wróć do strony głównej